ציסטה ארכנואידלית ב CPA
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר בדיקת MRI נמצאה אצלי בראש ציסטה ארכנואידלית ב CPA שדוחקת עצבים 7 8 9 10 מימין עם שמיעה תקינה ותפקוד וסטיבולרי שמור למדיי !! האם יש צורך בניתוח ? או אולי שאיבה של הנוזל ? ואם יש דרך אחרת לטיפול כמו תרופות ? וכמה מסוכן הניתוח / שאיבה ? יש לי פגישה עם רופא נוירוכירורג אבל רק לעוד 5 חודשים ואני במתח.
לאורית ערב טוב תודה על פנייתך הדבר העיקרי שחסר בה:מה היו תלונותיך שהביאו לבצוע הדמיית ה-MRI? שאיבת נוזל איננה אופציה. אין "ריפוי" עי טפול תרופתי. האם נתוח:יש לקבל ספור תלונותיך,לבדוק אותך נוירולוגית,להקביל ספור המחלה-ממצאי הבדיקה-ההדמייה ולקבל החלטה תואמת. אין שום סיבה להמתין 5 חדשים לפגישה עם נוירוכירורג!
בעקבות תלונה על סחרחורות רופא אאג מבקש לבצע בדיקת mri כדי לשלול ממצא ב cpa. אודה על קבלת הסבר