דיסקוגרפיה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי בעיה בצוואר, מכוון שלא רואים משהו מתאים לתלונה ב MRI, המליצו לי על: "דיסקוגרפיה" שהיא אבחנתית הן לגבי הדיסק והן לגבי הכאב. מה זו בדיוק הבדיקה הזו ואיך היא מתבצעת ? תודה
לדני ערב טוב פנייתך "יש לי בעייה בצואר"איננה מאפשרת התייחסות רצינית ובעיקר לא מאפשרת המלצה או אי-המלצה על דיסקוגרפיה. עקרונית:הבדיקה צריכה להתבצע תחת שיקוף ובה מזריקים חומר לחלל הדיסק בכוונה לעורר כאב ,במידה וזהו הדיסק הגורם לסבלך. להבנתי-יש להעמיד תלונתך,מול ממצאי בדיקתך,מול ממצאי ה-MRI(גם אם אינם תואמים תלונותיך):כל נקיטה אחרת לא תשרת היטב את בעייתך. בברכה דר. א. ולד,נוירוכירורג-0542-29-10-46