כאב ראש - לחץ
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני בן 22, מזה חודש שנכנסתי לתקופה של לימודים, תקופה שבה אני מוצא את עצמי יושב מספר שעות ביום על לימודים. אין ספק שזה ראשוני לי, מבחינת הכמות שבה אני בעצם יושב לומד, ומה שנקרא מאמץ את המוח. מה שכן, מזה שבוע וחצי בערך, כל יום, כמעט לכל אורך שעות היום יש לי פשוט סוג של לחץ בראש, לא במקום מסויים, אלה כללי. אם זה שאני קם משינה וכו'.. יכול להיות כתוצאה מלמידה ממשוכת? (אין לי האפשרות לא ללמוד בוא נגיד יום שלם או יומיים) תודה
לגיל ערב טוב בהחלט כן. יש להתרגל למצב החדש ולהפעלת הריכוז המתמשכת הנדרשת. במידה והלחץ בראש יפוג או יפחת נראה שזו הסיבה. במידה והלחץ יתמיד מומלצת בדיקה עי נוירולוג מומחה בברכה