בירור בקשר לניתוח
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לרופאים הנכבדים מדובר באישה בת 27 היא בהיריון בחודש שביעי היו לה תמיד כאבי ראש והרופאים אמרו שזה מגרינה אבל לפני שבועיים היו לה כאבי ראש נוראיים הלכה לבית חולים והתברר בסוף שיש לה (חשד לשני דברים ניורומה או מנינגיומה) וצריך ניתוח השאלה שלי איך הניתוח והאם יש סכנה עליה... אני מבקשת שתעזרו לי כי האישה חשובה לי מאוד ואני מאוד מודאגת להתייחסותכם אני מודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
כפי שהסבירו לנו מימדי הגידול 2.5 ס''ם על 3 ס''ם והמיקום שלו זה בצד שמאל למעלה מאחור... זה מה שאני יודעת אנא אבקש לעזור לי ולהסביר לי יותר תודה מראש
ד"ר ולד אוריאל