היכן כדאי לבצע הקרנה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שנתיים עברתי ניתוח להסרת מנינגיומה מגזע המח שנכנסה לתעלת השמע. הושארה שארית כדי למנוע נכות. באמ.אר.אי. אחרון הסתבר שהשארית החלה לגדול ב-2 מ"מ והופניתי להקרנה נקודתית. הבנתי כי תופעות הלוואי הן ענין של שנים וחודשים וכן, גידולים חדשים שיכולים להיות סרטניים. הבנתי כי ככל שהמכשור מתקדם יותר כך התופעות העתידיות קלות יותר. היכן כדאי לי לבצע את ההקרנה, והאם חייבים בבית החולים בו עברתי את הניתוח? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
ליעל בקר טוב באשר להמלצה שבקשת -נא התקשרי 0542-29-10-46. זכותך כמובן לבצע טפול רדיוכירורגי עפ"י העדפתך.
ד"ר ולד אוריאל