נאוריומה אקוסטית
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני רוצה לדעת מהי הדרך היעילה ביותר לטפל בנוירומה אקוסטית בגודל של 2*1*1 ס"מ . האם בדרך ניתוחית או בדרך של הקרנה ? ואם בהקרנה באיזה סוג של הקרנה ? תודה מראש .
לגבי ערב טוב לא צויין בפנייתך מצב השמיעה בצד הנאורינומה. הגידול מוגדר כגידול קטן. נתוח לכריתה מיקרוסקופית בהחלט מתאים (ועם ניטור פעולת עצב הפנים תוך כדי בצועו). ביד מנוסה התוצאה טובה מאד. טפול לגיטימי נוסף הוא טפול רדיוכירורגי=סכין גמה:הטפול איננו מרחיק את הגידול ,אלא עוצר המשך צמיחתו.לאורך מספר שנים חלק מהגידולים שהוקרנו מתכווצים מעט בנפחם. לצורך בחירה הייתי מתייעץ עם מנתח שמבצע ניתוחי נאורינומה אקוסטית ועם מומחה העוסק ברדיוכירורגיה. לנוכח יתרונות וחסרונות,סיכויי וסבוכי כל שיטה תוכל לקבל העדפה מושכלת המתאימה לצרכיך. בברכה