ציסטות ארכנואידליות
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכם, עברתי תאונת דרכים עם אופנוע בה נחבלתי בראשי.בגלל תופעות לוואי הכוללות כאבי ראש וסחרחורות הופניתי לCT ולאחר מכין MRI .בMRI מצאו ציסטה ארכנואידלית קטנה בפיסורה הסילביאנית משמאל ללא עדות לבצקת או אפקט מסה סביבם.הסלה רחבה ועמוקה ומלאה CSF . מתאים לסלה ריקה חלקית.שאר הממצאים תקינים לדעתי הלא מקצועית. והשאלה- האם יש צורך בהמשך טיפול? ואם אילו ציסטות וותיקות , מדוע אני מרגיש כאבי ראש וסחרחורות כבר שבוע לאחר התאונה?
לעדי בקר טוב תודה על פנייתך שני הממצאים,דהיינו הציסטה בחריץ הסילביאני והסלה הריקה חלקית הינם ממצאים שפירים שאינם טעונים כל המשך בירור ו-או טיפול. שני הממצאים אינם קשורים כלל ועיקר לתאונה שעברת. שני הממצאים אינם מסבירים כאבי ראש ו-או סחרחורת. בברכה