sturge weber
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבת שלי בת חודשיים אובחנה כנראה כסובלת מתסמונת סטרג' וובר. איך אני אמורה לפעול,אל מי לפנות כדי שתקבל את הטיפול המהיר והטוב ביותר.נכנסתי לאינטרנט,ומה שקראתי לא מעודד כלל. איך אוכל לקבל פרטים מדוייקים על המקרה.
לאתי שלום כפי שאולי קראת,קיימת שונות במידת החומרה של התסמונת. מומלץ עתה ייעוץ עם נוירולוג -ילדים-מומחה. באם יזוהו ממצאי הדמייה מוחיים(עי MRI שיידרש)-יתכן ויהיה צורך גם בייעוץ עי נוירוכירורג-ילדים-מומחה בברכה
גם לי יש ילדה עם סטג' וובר אשמח אם תברי איתי.
שלום עמית, גם הבת שלי בת הארבעה וחצי חודשים אובחנה עכשיו עם סטורג' וובר. אשמח מאוד אם אוכל ליצור קשר איתך.
יש לי בת 9 שגילו לה את התסמונת רק עכשיו . אני לא יודעת מה עושים , למי פונים ? אשמח להדרכה