הקרנה ממוקדת GAMMA KNIFE
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפורום הנכבד יש לי מספר שאלות בנושא הקרנה ממוקדת( GAMMA KNIFE ). 1- האם בארץ משתמשים בשיטה זו לטיפול בגידולים ? ואם לא האם החולה זכאי להם בחו"ל ? 2 - האם הקרנה בשיטת GAMMA KNIFE מתאימה לגידול נאוריומה הנמצא בתעלת השמע בגודל 12*11*15 ואם לא מה הטיפול הטוב ביותר המוצע לגידול זה (ההפרעה הקיימת כרגע היא ירידה בשמיעה באוזן ימין +טנטון חלש ) . תודה מראש
לגבי בקר טוב תודה על פנייתך. לשאלותיך: 1.בהחלט כן.המומחים העוסקים בהקרנה הממוקדת הינם מומחים במחלקות נוירוכירורגיות,ביחידות ל"רדיוכירורגיה". ניתן לאתרם בהדסה עין-כרם,תל-השומר,איכילוב-למשל. 2.כן,אולם הייתי ממליץ שתשמע המלצות 2 מומחים,כדלהלן:נוירוכירורג שיציג בפניך את היתרונות והמגבלות של נתוח מיקרוסקופי לשם כריתת הנוירומה,ורדיוכירורג שיציג בפניך יתרונות ומגבלות הטכניקה הרדיוכירורגית("GAMMA KNIFE"). תוכל לאחר הנ"ל לנקוט בבחירה מושכלת רצוייה. בברכה