ציסטה באספקט העליון של הצרבלום
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן 11 עבר בדיקת MRI לאוזניים מאחר והוא סובל מכלסטאטומה ובשולי הבדיקה נרשם " בשולי הבדיקה מודגמת ציסטה באספקט העליון של הצרבלום, יתכן אראכנואידלית או התפתחותית, בד"כ ממצא מקרי. להוספת FLAIR במעקב." מה אני אמור להבין מזה מאחר ונוירולוג שמטפל בילדים לא ניתן למצוא או לחלופין זמן ההמתנה לתור הוא בסוף מאי תחילת יוני - האם זה מסוכן או לא
שלום דני תודה על פנייתך. 1.לא מסוכן כלל. 2.קרוב לודאי לא דורש טפול ניתוחי ו-או כל טפול אחר. תמיד קיימת הסתייגות לגבי בדיקה שפענוחה צוטט ושלא הוצגה לעיוני בברכה
כיצד ניתן לקבוע תור אצלך כדי שאוכל להראות לך את הmri
ד"ר ולד אוריאל