אי נעימות בפלג גוף שמאל
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 45 בריא וללא מחלות רקע . מזה כשנתיים קיימת אצלי אי נעימות (מעין הבדלי תחושה קלים ביותר )בצד הגוף השמאלי מהפנים עד לכף הרגל תחושה זו לא קיימת באופן קבוע אלא לעיתים קרובות ולעיתים אין כל בעייה . אני מרגיש שהתופעה קיימת בעיקר בזמן מתח , התרגשות או עצבים . יש לציין שאין לי כל מגבלה ואני עוסק בעבודה פיזית ללא כל הפרעה . האם יש לי סיבה לדאגה או שדבר זה ידוע וחולף עם הזמן ? תודה מראש
לגבי בקר טוב תודה על פנייתך מומלצת בדיקה עי נוירולוג מומחה. זאת כיוון ש"מתח,התרגשות או עצבים"-אינם יוצרים בד"כ תסמינים בצד אחד של הגוף.בברכה
ד"ר ולד אוריאל