עזרה בפיענוח בדיקת איאיג'י
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, עברתי בדיקת איאיג'י בעירנות ובחסך שינה (2 בדיקות נפרדות) הממצאים בחסך שינה היו נורמלים.. בעירנות רשום : "פעילות מחודדת טמפורו פריאטו אוקסיפיטלית ימנית" מה המשמעות<? תודה רבה אשמח למענה מהיר (מודאגת)
לעמית בקר טוב מתן תשובה בהעדר מידע על התלונות בגינן בוצעה בדיקת ה-EEG הינה מעוטת ערך. עקרונית:הבדיקה איננה תקינה. קשה להניח כי הבדיקה בחסך שינה ,כדבריך,היתה,נורמלית,כיוון שתרשים EEG סטנדרטי חורג מהתקין איננו הופך לנורמלי בעת חסך שינה.
ד"ר ולד אוריאל