מיגרנה ?
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ד קנולר הנכבד, שלום רב ! הנני בן 33, מזה כשנתיים החלו להופי אצלי תופעות מטרידות ומוזרות הבאות לידיי ביטויי בהפרעות ראיה חולפות אחת ל חודשיים וחצי לערך, ברקע אציין שהנני בריא בד"כ. רופא המשפחה חושב שהמדובר בסוג של מיגרנה של העניים ! ברם יחד עם פרוץ התופעה החלו אצלי מספר תופעות שעבורי הן משניות בחשיבותן אך מטרידות לא מעט והינן כדלקמן : בסמוך לטשטוש הראיה מס' ימים קודם ו\או באותו הזמן לעתים אני חש סחרחורת כאילו שאני עומד ליפול (חוסר יציבות) בנוסף הרדמות חלקית של כפות הידיים לרוב חד-צדדי, שאלתי הינה האם התופעות המתוארות לעיל שהינן מטרידות עד מאוד עלולות להיות קשורות לעמש"צ ? ובכל מקרה הייתי רוצה לקבוע ביקור אצלך ע"מ לטפל בעניין באופן יסודי יותר ומטרתה של פניה זו הינה ע"מ להבין האם הנך הכתובת לבעיה המתוארת ?, בברכה, ליאור. ‭‮
שלום ליאור. נושא הסחרחורת ורידום בכפות הידיים יכול להיות קשור לעמה"ש הצוארי. ד"ר קנולר עובד במרכז רפואי שיבא,תל-השומר במחלקה לנוירוכירורגיה. תוכל לאתרו שם.
ולעניין הקשר לטשטוש הראיה ועמשה"צ ? האם קיים קשר ?