גוש תת עורי
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בן 29 ויש לי 3 גידולים קטנים בצידי הקרקפת בדיוק במפרצים הייתי אצל מס' רופאים שטענו שזה גוש שומן ושאין מה לעשות רק הבעיה היא שזה לא עובר גם אחרי משחה (בנזמיצין טפיקל ג'ל) שאמור היה לטפל בבעיה ואחרי שבועיים הופיעה ליד הגוש הקיים אחד נוסף. הציעו לי לעבור ניתוח אצל כרוג אך אני מודאג כי טענו שזה משאיר צלקת. לצערי אין לי שיער שם(השיער בנסיגה)כך שאין איך להסתיר את זה גודלם הוא קטן מתחת לס"מ אך עדיין גורם לאי נוחות ובושה זה בולט ומכוער ומוכן לעשות הכל בכדי לטפל בבעיה ולעמוד ביום חתונתי בגאווה ולהצטלם. אשמח לפירוט על דרכי טיפול והמלצות למי לפנות. תודה