pituitary
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נעשתה לי בדיקת ct בפענוח עולה שיש ליגידול בבלוטת יתרת המוח. האם זה מסוכן\ממאיר וחייבים ניתוח או אפשר לחיות עם הגידול ללא התערבות כירורגית.אני לא מרגיש שום תופעות כולל לא כאבים כלשהם.הct נעשה לי כתוצאה ממעידה על משטח חלקלק בעבודה. תודה על המענה
לאריה שלום תודה על פנייתך הגידול ברב המכריע של המקרים איננו ממאיר הגידול ברב המכריע של המקרים איננו מסוכן יש להשלים בדיקות כדלהלן:1.פרופיל הורמונלי של הבלוטה(בדיקת דם ישימה)2.בדיקת עיניים שכוללת חדות ראייה שדות ראייה וקרקעיות העיניים.3.קרוב לודאי שיהיה צורך בהשלמת הדמייה עי MRI מרוכז לאיזור בלוטת יותרת המח.4.כלל לא בטוח שאתה זקוק לנתוח-יש להתייחס לנתונים המשלימים,כנ"ל לכשיהיו זמינים בברכה