פענוח mri
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום רב אשמח מאוד לקבל התיחסותך לצילום mri שלהלן ממצאיה הודגם נידוס עם "signal viods " בתוכו עורק aca. rt היפרטרופי וכן וריד מנקז רחב מעל הנידוס אל הsss. בהשוואה לבדיקה קודמת הוורידים המנקזים נראים קדושים יותר מבעבר . בולטים יותר מבעבר שינויים מלצים וגליוזיס פרהסגיטלים פרונטופריאטלים מימין . האם לאור הממצאים הנ"ל מצבי יותר טוב מבעבר מבחינת סיכויי הדימןם . יצוין שישלי תור אצל נוירוכירורג בימים הקרובים אשמח מאוד לקבל תשובה מהירה
לאלי שלום תודה על פנייתך מדובר במום כלי דם מוחיים קדמי,מימין. מתי היתה הדמיית MRI קודמת? לא הבהרת:האם היה דמם בעבר? האם היה נתוח? האם ניתן טפול אחר,שאינו ניתוחי? מפרט זה חיוני לצורך התייחסות לשאלותיך. מידע חלקי מקשה על הבנת הנקרא ועשוי להביא למסקנות שגויות!
לד"ר שלום קודם כל תודה על המענה המהיר והתיחסותך לשאלתי . הצילום (mri) האחרון הייה ביוני 07 אכן הייה דימום בעקבות טיפול באימפוליזציה ב07 יצוין עוד שעברתי 3 צינתורים טיפוליים ואני עדיין בהמשך מעקב וטיפול . אשמח מאוד להתיחסותך ובמיוחד האם מצבי הוטב או לחילופין הורע האם סיכויי הדימום פחתו מהמצב הקודם (ביוני 07) .