בליטה במצח
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! מזה כשנתיים יש לי בליטה במצח מעל הגבה השמאלית. ביקרתי אצל כירורג פלסטי, הוא אבחן ציסטה, ניתח והוציא אותה. למרות זאת, המשכתי לחוש ולראות את הבליטה, ולי היה נראה כאילו יש שם עצם בולטת. כך לבסוף טען אותו מנתח בביקורת לאחר מס' חודשים, וכך גם כירורג פלסטי אחר אליו פניתי. מה גורם לכך? האם יש פתרון כלשהו לבעיה? אדגיש כי מדובר בבעיה אסטטית בלבד ולא רפואית (לפי בדיקה פתולוגית שנעשתה).
בקר טוב, יש לראות,כמובן,את המקום ולהתייחס לשאלתך שלא דרך תקשורת אלקטרונית,ובפרט שלא נהיר לך האם מה שהורחק בנתוח הוא אכן מה שטרד את מנוחתך!
ד"ר ולד אוריאל