הרדמות אברי גוף
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שליש עליון של קמיצת יד שמאל היתה רדומה למשך כשבוע. כשבועיים אחרי שעבר נרדמה בוהן גדולה רגל ימין. הרדימות הבסיסית קבועה, עליה נוספת רדימות בזמן נהיגה לאורך עקב הרגל, השוק והירך. מצב זה נמשך כבר כ3 שבועות. יש לציין ששמתי לב שאני צריכה לשנות תנוחות ישיבה או שכיבה לעיתים תכופות כתוצאה מהרדמות איברים שונים. הופניתי למיון, בדיקות דם, אורטופד, נוירולוג, סיטי מוח, הכל תקין.לפני בדיקת הולכה חשמלית. רציתי לשאול: האם היא מסוכנת באופן כלשהו? מה משמעות של בעיה שכזו? האם ישנן בדיקות נוספות שעליי לבצע? בלוטת התריס שלי לא מאוזנת ב3 השנים האחרונות העקבות לידה, היש לכך קשר? תודה גלית
שלום גלית הבעיות הנזכרות בפנייתך שייכות לתחום ההתמחות הנוירולוגי. בעיית בלוטת התריס,איזון פעילותה,וההשלכות לגבי מצב הורמוני בלתי מאוזן שייכות לתחום האנדוקרינולוגיה בברכה