סחרחורות
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום . אני בת 58 בריאה בדרך כלל . ללא סכרת . לחץ דם תקין עם נטייה חנמוך על עדיין בגבול התקין . מזה תקופת זמן סובלת מסחרחורות במצבים : בשכיבה , בשינוי תנוחה מצד ימין לצד שמאל , כשאני קמה מהמיטה חייבת להתיישב כמה דקות עד שמתייצבת ובעדינות נעמדת וישנם ימים שמרגישה מן בלבול בראש. לפני כ-5 שנים הובחנתי עם vertigo ולאחר טיפול של שבןע ימים יצאתי מזה ולא הייתי זקוקה עד היום לטיפול חוזר . התופעה מטרידה אותי ואשמח מאוד לשמוע מה הם הגורמים שיכולים להיות אחראים לתופעה זו .ומה עלי לעשות . תודה
לשושי ערב טוב תודה על פנייתך. הנושא נתון בהתמחות נוירולוגית ובהתמחות א.א.גרון בהיבט הוסטיבולרי(מערכת שווי המשקל באוזן הפנימית)