ונוס אנגיומה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , לפני זמן מה התגלה אצלי בבדיקת MRI מה שנקרא בשפה המקצועית "ונוס אנגיומה טמפוראלית" מצד שמאל של הראש. הבנתי שזהו כלי דם גדול מהרגיל שיכול לגרום לדימומים. מה רופא נוירוכירורג יכול להציע לי בנידון? והאם מה שיש לי מסוכן? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רעות אין אנו עומדים בשוק ההצעות! כל התייחסות לפענוח ממצאי הדמייה מוגבל ערכו עקב אי צפייה בהדמייה עצמה. מומלץ על כן שנוירוכירורג יעיין בה. המדובר במבנה ורידי שונה באיזור הרקתי הוא איננו מועד לדמום. הוא איננו טעון טפול כירורגי. הוא איננו טעון טפול אחר כלשהוא. בברכה
ד"ר ולד אוריאל