בן 14 עים כאבים והיתכבצויות שרירים
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בס"ד דר וילד שלום הבן שלי בן 14 שבוע ליפני סוף הלימודים ילד תקף אותו והוא נפל על הגב עבר צילום רנגן ויש ספינה ביפדה s1 מעז הוא סובל מכאבים והיתכבצויות שרירים לשבת למשך זמן להיתקופף זה לא היה לו קודם אני לא יודעת מה עוד?העים תוכל ליעץעים יש עוד מה לעסות תודה
לזהבי ערב טוב תודה על פנייתך יש מה לעשות מבחינת אבחון. סביר גם שיש מה לעשות מבחינת טפול. יש צורך לבדקו,להתוות השלמת אבחון ולדון בטפול כפי שישתמע בברכה דר. א. ולד-0542-29-10-46
ד"ר ולד אוריאל