ספיינל סטנוזיס
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אבקשכם לתת לי עצה מקצועית בנוגע לניתוח ספיינל סטנוזיס, האם זהו שטח לטיפולם של מנתחים נוירוכירוגים או מנתחים אורטופדיים,כי אני מוצאת באינטרנט גם הסברים על הניתוח באתר של המנתחים האורטופדים. אודה על תשובתכם
לרחל ערב טוב תודה על פנייתך הנתוח מתבצע הן עי נוירוכירוגים והן עי מנתחי עמ"ש(במקור אורטופדים או נוירוכירורגים). במידה ותלונותיך בעיקר שייכות לכאב גב-2 ההתמחויות מתאימות לבצועו. אם עיקר הסבל הוא כאב לאורך רגל או שתי רגליים="כאב רדיקולרי"-נדרש בנתוח שחרור מוצא שרשי העצבים ביציאתם מתעלת השדרה ואז יתכן שעדיף שיתהצע עי נוירוכירורג בברכה
תוד על תשובתך האם ספיינל סטנוזיס יכול להיווצר ממצב של אוסטיאוארטריטיס? אם ישנו מצב של בעיות ברכים ומפרק הירך האם ניתוח ישחרר את הרגלים?איזה סיכון יש בניתוח כזה?ברצוני לציין שאני בת 70. תודה רחל