כאב ראש
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בן 70 בריא,אתמול בעת הגעה לפורקן מיני,קבלתי כאב ראש חזק וממוקד בחלק האחורי של הראש,ממש התפוצצתי עברה שעה עד שנרגע הכאב אך לא חלף אחרי שעה וחצי לקחתי אופטלגין ורק אחרי חצי שעה נוספת יכולתי להרדם.דבר כזה עוד לא קרה לי,מה לעשות למי לפנות?
לקריאה נוספת והעמקה
למומו בקר טוב, תודה על פנייתך. מומלץ לפנות בהקדם לבדיקה עי נוירולוג(העניין הוא :בעייה חריפה,או לא כלום מבחינה אבחנתית). האם השתמשת בויאגרה או בנגזרת דומה לה? בברכה
תודה,ד"ר,לא השתמשתי בגורם מזרז כלשהוא. אני עושה מאמץ להבדק ע"י נוירולוג (תורים ארוכים).האם הנך ממליץ על בדיקה ספציפית? בתודה מראש
ד"ר ולד אוריאל