רעד ביד ימין
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה זמן החל רעד ביד ימין שמשפיע לי על הכתיבה. על החזקת כוס. אני עושה הכל כולל יצירה מאד עדינה אך מודאגת שזה עלול להחמיר עם הזמן. נוירולוג נתן לי דראלין אך הגבתי לכך רע והפסקתי כעבור כ-20 יום. אני מסתדרת אך מודאגת. מה ניתן לעשות? תודה על כל הסבר או סיוע.
ליעל בקר טוב לא ברור מפנייתך מה אבחנתו של הנוירולוג. לא ברור מפנייתך אלו בדיקות עזר בוצעו?הדמייה? האם היו תלונות מטעם עמוד שדרה צוארי?כאב? עיקר העניין הוא אבחון סיבת הרעד ביד אחת! המידע המפורט מצומצם מכדי אפשרות להתייחס קונקרטית
ד"ר ולד אוריאל