מיקרואנגיופטיה ואספירין
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקת MRI כתוב: לא הודגמה פטולוגיה בגזע המוח מוקד בודד של אות גבוה וחומר לבן תת קליפתי פרונטלי משמאל- מיקרואנגיופטיה. שאר החומר האפור והלבן במיקום ואותות תקינים. הוצע לי לקחת אספירין אבל אני חוששת מהשפעת הכדור לגבי דילול הדם. נתון הסיכון היחיד שלי הוא כולסטרול גבוה. אני לא מעשנת, לחץ הדם שלי נמוך ואני לא סובלת ממחלות אחרות ונוספות. האם עלי לקחת אספירין? האם ניתן לקחת אומגה 3 במקום אספירין? (אציין שהתחלתי לקחת תרופה כנגד כולסטרול גבוה) אודה לך על תשובתך!
לקריאה נוספת והעמקה
ד"ר ולד אוריאל