חבלת ראש+תרופה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שנה וחצי נפגעתי בתאונת דרכים עברתי ניתוח מוח.יש לי פגיעה בעין עם גלאוקומה.קיבלתי תרופה לעין בשם אורמוקס . לאחרשקראתי את תופעות הלואי אני מתלבט .היא יכולה לגרום לפירכוס,בילבול,השתנה רבה, אלו תופעות של חבלת ראש שלא קיימות אצלי כרגע.האם הסיכון שווה?
לקריאה נוספת והעמקה
לשיי שלום לכל תרופה יש פוטנציאל לתופעות לוואי. השאלה היא האם התופעות או חלקן מתקיימות אצלך. אשר לצורך בטפול בגלאוקומה ולאפשרות תכשיר חלופי לאורמוקס ומידת יעילותו-עליך כמובן להיוועץ במומחה העיניים שהמליץ עליה. למיטב ידיעתי גלאוקומה לא נכון להותיר ללא טפול עקב התקדמות נזק עיני בברכה
ד"ר ולד אוריאל