ניתוח להסרת מנינגיומה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתאריך 10.9.09 עברתי ניתוח להסרת מנינגיומה בראש ולאחר כשבועיים התברר שיש לי זיהום שנובע מהחזרת האצמ בזמן הניתוח. עברתי ניתוח נוסף להסרת האצם ומאז אני מקבלת אורבניל דרך פיקליין למשך יממה כבר ארבע שבועות מאחר וקבעו כי אקבל את האורבניל במשך שישה שבועות. מזה שבוע אבד לי חוש הטעם ואינני מרגישה בטעם מתוק ומלוח. חלק מהאוכל אף מתקבל מר וגם הטעם בפה הוא מריר.שאלתי היא האם המצב הוא כתוצאה מהטרופה והאם זה יעלם לאחר השימוש באורבניל. בתודה מראש יקואל דבורה.
לדבורה שלום כאשר טפול גורם לתופעות לוואי רצוי קשר ישיר עם הצוות המטפל-במקרה זה המנתח. יש תרופות תחליפיות יעילות בה במידה במקום אורבנין ואשר טווח הרגישות החיידקית שלהם כלל איננו נופל מזה של אורבניל. מומלצת פנייה ללא דיחוי לצוות המנתח-המטפל. לא הייתי סומך על כך שאיבוד הטעם יהיה הפיך בתום הטפול בברכה