ניתוח שנט
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אבי בן 76 עבר לפני כשבוע ניתוח שנט מה שאמור היה לשפר את היציבה וההליכה (אובחן כחולה בתסמונת פרקינסונית)לאחר כ 3 ימי אישפוז הועבר מהית החולים לשיקום שהוא לא מסוגל לעמוד על רגליו האם המצב הזה הינו תקין?אבי כרגע מטופל בתרופה אנטי דיכאונית אשר הופכת אותו לכמעט מנותק מהסביבה. מה עלינו לעשות
למשה בקר טוב המצב בודאי שאיננו תקין אני סבור ששאלותיך היו צריכות להידון עם המנתח בראש ובראשונה!יתכן ניקוז לא תואם עי הדלף שהותקן.הדלף לא הותקן בקשר לפרקינסון ולא בגין אבחנה זאת!אין כל קשר בין טפול בפרקינסון לבין אי היציבה שבגינה הותקן הדלף. לא ניתן ולא כדאי! להמליץ על המשך טפול בהעדר מידע מלא על מצב הפרקינסון,הטפול התרופתי בו,הטפול האנטי-דכאוני,המצב הניידותי טרם הנתוח ועיון בהדמיות.