רמת דנטואין בדם
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אבא שלי עבר ניתוח מוח לפני חודשיים....ולקח היפנוטין 3 פעמים ביום לפני שבועיים שהוא בא לבית הוא הצחיל לקחת היפנוטין 2 פעמים ביום ובבדיקת דם שעשה שלשום התוצאה: 2.6 PHENYTOIN (DANTOIN) מה לעשות? האם להעלות בחזרה ל-3 כדורים ביום....הורדתי ל-2 לפני שבועיים על דעת עצמי כי ראיתי שאין לו פירכוסים ולא היו מה לעשות????????????.
שלום אוהד תודה על פנייתך הרמה הטפולית הנדרשת של התרופה היא 10-20. הרמה אצל אביך נמוכה במידה משמעותית מהרמה הטיפולית היעילה. יש ניתוחים בהם מופסק כליל הטפול חדש לאחר הנתוח. ההחלטה הספציפית,דהיינו המשך טפול+הגדלת מינון דנטואין+בדיקות דם חוזרות לבקרת רמה, רמה,או לחלופין הפסקת הטפול עכשיו- צריכה להתבצע בתאום המנתח,שהכיר את אביך,את תסמיניו הטרום ניתוחיים,את ממצאי הנתוח ואת המהלך הבתר-ניתוחי המיידי בברכה