קבלת חבטה באיזור הראש .......
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ביום ראשון האחרון בסביבות השעה 19:00 לאחר מאבק עם בחור קיבלתי סטירה ( כאפה חזקה) באיזור של העורף אבל קצת יותר למעלה בחלק של הראש . מאז אני סובל מכאבי ראש מרגיש עייף הרגשה מוזרה שאני מסתכל בעיניים חולשה וסחרחורת . יש לציין שמדי פעם אני חש בכאבי ראש ( אני אמור להרכיב משקפיים אך אני לא תמיד איתם ) . מצליח למקד את המבט וגם האישונים מגיבים . בסה"כ מצליח ללכת ישר .( אילו בדיקות שגרתיות שהבנתי שבודקים אנשים ) * האם לדעתך אני צריך ללכת להיבדק אצל רופא מכיוון שאני מרגיש הרגשה כללית קצת שונה ?? * האם חס וחליל אילו סימים מדאיגים של שטף דם במוח ??
לטל שלום מומלצת בדיקה בשלב ראשון ע"י רופא משפחה במידה ולא תסתיע ניתן להיוועץ בנוירולוג מומחה בברכה