טרגימל נורולוגיה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאבי אובחן טרגמינל נורולוגיה. בן 73 הוא לוקח טגריטול במינון כעת של 400 מג ביום הוא עדין לא רואה שפור ונאמר לו שאם אין שפור יצטרך לעבור ניתוח האם זהו ניתוח ראש והאם הוא מסובך או שזה נתוח בפנים?האם יש לכם שם של רופא שזוהי מומחיותו?
שלום שרית תודה על פניתך טגרטול במינון 400 מג ליממה = מינון נמוך מאוד שאם השפעתו חלקית ניתן לקבל השפעה טובה יותר במינון גבוה יותר קימות גם תרופות נוספות המסיעות לטריגמינל נאורלגיה ניתוח מיועד לחולים שלא הסתיעו ע"י טיפול תרופתי: אביך לפי שעה אינו נמצא בקטגוריה זאת בברכה