דר' אנחנו מכירים
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר ולד,שאלה: ייתכן שמעבר האקוואדוט שלי חסום לפי מה שרופא ציין במכתב ,מה תפקידו של המעבר הזה ? ומה הנזק הנלווה באם הוא חסום מיום לידתי?ומה הם ההשלכות שיש לחסימה כזאת בבגרותי?והאם כדאי לנתח על מנת לפתוח את המעבר ,האם כדאי ויש יעילות לניתוח זה בגילי (34)?
לאברהם שלום יש להתיחס לאקוודוקט חסום אך ורק אם גורם ליתר לחץ תוך גולגלתי (כאבי ראש, בחילה, הקאה, שינויים בראיה ובערנות). בשאלות מסוג זה רצוי שאעיין בהדמיה ושהדיון יהיה לנוכח התרשמותי בברכה