חוסר תחושה באצבעות יד ימין
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזה כשנתיים אני סובלת מהרדמות 3 אצבעות יד ימין (אגודל אצבע ואמה ולאחרונה גם הקמיצה, עברתי סיטי עמוד שדרה צווארי ואני סובלת מניוון בחוליות הצוואר, עברתי גם בדיקת EMG והוסבר לי שאני סובלת מתסמונת התעלה הקרפילית בצד ימין - בינוני ובצד שמאל- קלה, ונאמר לי שעלי לעבור ניתוח בכף היד, השאלה שלי היא האם הבעיה שלי היא לא מהצוואר והאם עלי לעבור את הניתוח בכף היד. הייתי גם אצל אורטופד גב והוא הסתמך על הסיטי מלפני שנתיים ושלח אותי לאורטופד כף יד. אודה על תשובתכם.
לרחלי שלום תודה על פנייתך בהחלט אפשרי שמקור הבעייה צוארי. כמובן ששאלה זאת צריכה להתברר לאשורה טרם קבלת כל החלטה טיפולית. בדיקת הדמייה עי-CT לפני שנתיים איננה מספקת. יהיה צורך להשלימה עתה עי MRI לעמה"ש הצוארי:לעיין ב-MRI ,וב-CT הקודם, לבדקך,לעיין בממצאי ה-EMG גם כן:על סמך אלה ניתן לענות האם יש הצדקה לנתוח בשרש כף היד,או לנתוח צוארי,או לטפול שאיננו ניתוחי בשלב זה . בברכה