אובדן תחושה בבוהן וסחרחורת
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בן 32, גבוה למדי ובריא בדרך כלל. לפני מס' חודשים שמתי לב שאין לי תחושה באחת מהבונות הרגל (נשלל מצב של שבר באצבעות הרגלים ע"י צילום רנטגן). כמו כן בחודשיים האחרונים הרגשתי מס' פעמים סחרחורת קשה וחשתי שאני על סף התעלפות. האם לדעתך יש קשר בין הדברים? האם עלי לפנות לבירור בנושא הזה אצל נוירולוג? תודה רבה, עמיר
לקריאה נוספת והעמקה
לעמיר ערב טוב אין ספק שעליך לפנות לבירור אצל נוירולוג. שתי השאלות בתחום התמחותו,כאשר נושא הסחרחורת החוזרת מרכזי ,כמובן. קשה להניח קיום קשר בין א.ל-ב. בפנייתך בברכה
ד"ר ולד אוריאל