שאלה על MRI
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב!!! אני בת 57 עשיתי MRI בחודש 3 ומצאו לי גידול 6 מ"מ אמרו לי לעשות חדש בעוד חודשיים ועשיתי ומצאו לי שהגידול גדל לי ל 6,5 מ"מ. רציתי לדעת איך אתם הרופאים יכולים לדעת כל ידי דיסק עם הגידול גדל כי הוא נראה אותו דבר. איך אפשר לדעת איזה גידול זה שפיר או ממאיר. כי אמרו לי לעשוץ חדש כי אולי גדל מה נראה לך? אפשר עזרה ממך אני מחכה בתור MRI חדש בתל השומר. מהגידול יכול להיות כאבים איך אני יכולה לדעת אם גדל איזה סימנים אפשר לדעת.
לאביגיל בקר טוב כל התייחסות ללא ראייה אקטואלית של ההדמייה ע"ג מחשב איננה מאפשרת תשובה אמינה לשאלות שהעלית. אשמח לראות את הדמיית ה-MRI ולהסביר שאלותיך אחת לאחת דר. א.ולד,נוירוכירורג,-0542-29-10-46