e.m.g.
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום נשלחתי ע"י רופא נוירולוג לעשות בדיקת e.m.g שמחולקת לשניים. האחת נקראת single fiber בשאלה של איטון למברט והשניה היא e.m.g/ncv בגפיים-גירוי רפטטיבי בשאלה של למברט איטון. שאלתי היא מה זה? מה שלחו אותי להיבדק...ואיזה מחלה רוצים לשלול או למצוא חלילה. התלונות שלי הן כבר כמה חודשים שאני הולכת לישון עם כאבי ראש...מתעוררת איתם..ועם עין ימין עצומה וכואבת לכמה שניות. בעברי אירוע מוחי...כאשר נשארתי חרשת באוזן שמאל..האירוע היה בצד ימין. אני עם יתר לחץ דם גבוה מטופלת בתרופות..ומאוזנת. עשו לי c.t.מח.הכל תקין דופלר צוואר מראה היצרויות ב-44% . לא חושבת שיש קשר...אך כתבתי. מאד הייתי רוצה להבין מה הבדיקה הזו שנשלחתי לעשות. תודה
תודה על תשובתך...אך אני חייבת לומר שזו לא תשובה... אני הופניתי ע"י נוירולוג לעשות את הבדיקות הללו...ןאותך שאלתי כי לא הבנתי מה הבדיקות הללו. אשמח לקבל לפחות הסבר מההמושג של למברט איטון. שתהיה שבת קסומה איריס