עצב ראייה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 57 ובדרך כלל בריאה, בבדיקה שגרתית אצל רופא עיניים נאמר לי כי עצב הראייה שונה מהנורמה ונשלחתי לבדיקת שדה ראייה ממוחשבת. הבדיקה הראתה על ירידה בשדה הראייה העליון. לפני כחודש הופיעה הפרשה מן הפטמה. ברור הורמונלי הראה על רמות תקינות, בוצעה ממוגרפיה ואולטרסאונד של השדיים ואף הם תקינים.האם יש מקום לברור נוירולוגי? ואם כן כיצד ניתן לפנות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מרים תודה על פנייתך יש מקום לבירור הוא כולל 1.ייעוץ נוירולוגי 2.הדמיית MRI למח-מרוכזת לאיזור היפופיזה-היפוטלמוס 3.ייעוץ עיני נוסף אצל נוירו-אופטלמולוג בברכה
ד"ר ולד אוריאל