שאלה בנוגע לממצאי CT
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בCT שביצעתי נמצא כי קיים עיבוי של הכנף הגדולה וגוף הספנואיד וכן של הקלינואיד הקדמי ללא לחץ על עצב הראייה מה יכולים להיות הסיבות ומה זה אומר
לחנה ערב טוב תודה על פנייתך לא ציינת סיבת בצוע ההדמייה לא ברור האם הוזרק חומר תוך ורידי בעת ביצועה. משמעות הממצא טעונה עיון בהדמייה. תתכננה מספר סיבות וגורמים לפענוח המתואר
שלום ד"ר ולד סיבת ההדמייה היתה תאונת דרכים שנקלעתי אליה אשר בה נפגעתי בראש והתחלתי לראות בעין טשטוש בעין השמאלית וכאבים בצד הראש בבדיקה לא הוזרק חומר תוך ורידי בעת ביצוע ההדמיה מה לדעתך יכולה להיות הסיבה והאם תוכל לומר לי מה מומלץ לי לעשות? (הרופא המליץ על MRI)