trigiminal nerv
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לום רב! שמי רגינה בת ה33.מלפני כ שנה עשיתי ניתוח לאחר סבל נוראי של 6 שנים עם עצב הפנים של צד ימין.לפני ניתוח היתי על כדורים במינון גבוע מאוד עם 7 כדורים ליום.ליריקה - טריל - וכו. לפני ניתוח היסבירו לי ש לאחר ניתוח הבעיה תיעלם ל 50-6 שנים לפחות!!!! אך לא עבר שנה והכאבים חזרו באותה מידה מחרידה.עשיתי mri שוב. אמרו שמוזר מאוד לא רואים שום בעיה.כרגע שוב חזרתי לכדורים -טריל.אני בבעיה כרגע. מה אני אמורה לעשות?! הרופא היסביר ש יש מקרים נדרים שהחומר הפרדה ששמו לי בניתוח... אולי זז מהמקום... אשמח ךתגובתכם. תודה מראש רגינה.
לרגינה שלום הצלחת הנתוח הסטטיסטית קרובה ל-90%. כדי להתרשם מהמצב :השוואתו בין המצב טרם הנתוח למצב בשנה הראשונה לאחריו ,ולמצבך עתה-יש לבדקך,לעיין בסכום האשפוז הנתוחי ולעיין בהדמיית ה-MRI החדשה שהתבצעה לאחרונה בברכה דר. א. ולד,נוירוכיורג-0542-29-10-46