mri מוח אפליפסיה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני מבקש לקבל הסבר לגבי בדיקת mri : וזה הנוסח שקבלתי: יש מוקדי אות מוגבר ב-t2 / flair פריונטריקולרי שמאל, תת-קורטיקלי פרונטלי מימין, ולאורך הקופסית הפנימית מימין וחשודים למוקדים אסכימים ישנים. אין התעבות קורטיקלית או עדות להטרוטופיה אות ומבנה סימטרי של אונות מדיאליות טמפוראליות. סוף הנוסח הכתוב. שאלותיי: בשפה הפשוטה מה התוצאות מראות על מצב מוח כמו כן הנני נהג אוטובוס מקצועי. האם יש משהו מהתוצאה של הבדיקה היכולה להוות גורם מפריע לעבודתי הסדירה ואם יש ממצע האם ניתן לטיפול ולהמשך עבודה סדירה שלי כנהג ושוב בהתאם לתוצאות הבדיקה שכתבתי. אודה לכם עם תענו לי בהקדם על שאלותיי ועל פירוש תוצאות הבדיקה בברכה יטבת עודד