MRI לעשות או לא לעשות
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך דר ולד, אני הייתי אצלך לפני כחודש בערך, אתמול הייתי בביקורת בהדסה אחרי ניתוח מנינגיומה שהיה בגזע המוח וחדר לעצב השמיעה (לפני כשלושה חודשים). עקב הרגשה כללית לא טובה, לחץ באוזן וכובד בראש המליצו לי לעשות אמ אר אי עכשיו (אני בהריון חודש 7 שבוע 27), אני כבר מאד מבולבלת, האם יכול להיות שהגידול יכול להתפרץ שוב כל כך מהר? (דרגת הגידול 1 ו2 בחלקים מסויימים) לאחר הניתוח אמרו לי אחרי הלידה ועכשיו אומרים לי לעשות עכשיו. מפחדת לדחות ושהגידול יהרוס לי את השמיעה ומצד שני חוששת מהבדיקה במהלך ההריון מה היא דעתך?
ללימור שלום פרטתי דעתי בבקורך במרפאתי. אינני רואה שמץ סיבה לשנותה להערכתי- חרדתך עתה משבשת פרופורצית שיקול קליני סולידי! בברכה