תודה על תשובתך יש לי עוד שאלה..
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר רציתי לדעת מה זה אומר שינויים בחומר הלבן של המוח בבדיקת המייר האים זה צורך בירור? עליי לציין שעשיתי בדיקת נוזל עמוד שידרה ויצא תקין ליפני שנתיים והמייר מוח האחרון ליפני שבועיים מראה שינויים בחומר הלבן של המוח יציבים מה הכוונה? רציתי בבקשה לדעת אים עדיין אתה מקבל באסותא תל אביב? אני היית אצלך ליפני שנתיים ובירצוני להגיע אליך שוב עים כול הממצאים החדשים תודה גלי.
לגלי שלום אני עדיין מקבל באסותא תל אביב. בית החולים עבר לרחוב הברזל 20 רמת הח"יל ,תל-אביב. לתאום פגישה תוכלי להתקשר-0542-29-10-46 בברכה
ד"ר ולד אוריאל