לחץ בגולגולת
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שנה לאחר ניתוח מוח חבלת ראש, בן 57,הדמייה מחודש מאי מראה הרחבה בנונית של חדרים .שני נוירוכירורגים אמרו לחכות.מתי לדעתך כדאי שוב לבדוק? האם יש סימנים להרחבה נוספת? יש שליטה על סוגרים,הליכה לא שונה,יש מצב של עייפות ופסיביות אבל אולי זה מהחבלה.המעניין הוא שביום השחרור שהיה באוגוסט שעבר אמר הרופא שתוך מספר שבועות יצטרך שאנט והיום כבר עברה שנה.האם תיתכן ההערכה שגוייה ?
לאדם שלום תודה על פנייתך הכל יתכן,בחיים וברפואה בודאי... הקשר בין הרחבת החדרים,לבין עייפות ופסיביות ולבין צורך או אי צורך בהתקנת SHUNT ניתן להערכה עי קבלת ספור מחלה מלא ממך,המהלך לאורך השנה שחלפה,בדיקתך עתה,ועיון בכל ההדמיות מאז הנתוח. בברכה