מנינגיומה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר ולד היקר, ראשית רציתי להודות לך על ששלחת לי את תוצאות הביופסיה של המנינגיומה, למרות שלא הבנתי איזה דרגה זה היה שנית.. רציתי לשאול אני בהריון חודש תחלת שישי ולפני שלושה חודשים עברתי את הניתוח אני חוששת מאד שזה יחזור , התבקשתי לעשות אמ אר אי רק אחרי הלידה וזה מאד מלחיץ אותי שזה עוד הרבה זמן אחרי הניתוח שאלתי , כמה מהר יכולה לחזור מנינגיומה הכי אגרסיבית? אני חיה בלחץ לא טוב לי לא טוב לעוברית... תודה מראש לימור ט.
ללימור בקר טוב MRI בעוד 4 חדשים הוא מועד סביר בהחלט למעקב הספציפי אצלך. דרגת הגידול היא השפירה בין דרוגי איגוד הבריאות העולמי=WHO דרגה ראשונה. משמעות ההערות שבשולי הפענוח-אסביר לך בע"פ. אנא אפשרי לעוברית המשך התפתחות רגוע... בברכה
דר' ולד היקר אומנם עד שלא יעשה MRI אני לא באמת ארגע, אבל אני אשתדל...בינתיים יש לי לחץ באוזן מקווה שזה שום דבר... לימור