התיעצות לגבי gliatalin
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופאים שלום רב! בני שוכב כבר 9 חודשים מחוסר הכרה לאחר תאונת דרכים קשה, יעצו לי לתת לו את התרופה, למרות שבמקום שהוא נמצא מתנגדים לה בתוקף! רציתי לדעת מה דעתכם על התרופה והאם כדאי לנסות להשיג לו? אשמח למוע את תגובתכם על כך.
לרונית ערב טוב חולה מאושפז ביחידה לטפול נמרץ איננו דומה לחולה מאושפז במחלקה או חולה הנמצא בביתו. הצורה הנכונה לייעץ במצב זה היא לפני כל דבר אחר- בדיקתו,קבלת מפרט הבדיקות וההדמייה מעודכנים לעכשיו. לאור ההתרשמות מהנ"ל ניתן לשקול כדאיות או אי צורך בנסיון להשגת התרופה,שפעילותה נכון לידע כיום מוגבלת לטווח מצומצם ומסויים של מצבים שלאחר חבלות ראש-מח-קשות.