אסימטריה של הראש
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן ארבעה חודשים נולד עם ראש אסימטרי. צידו הימני של ראשו שטוח מאד לעומת השמאלי. בבדיקה אצל רופאת הילדים נאמר לי כי צידו הימני שטוח עקב התנוחה העוברית בה הוא היה וזה לא ישתנה. אני מאד מודאגת שכן ראשו מעוות מאד. אני מניחה אותו הרבה על הבטן וגם לצד הנגדי של הראש אך נראה כי הדבר אינו עוזר. לחצתי על הרופאה שתפנה אותי לפיזיותרפיה במכון להתפתחות הילד ואכן קיבלתי את ההפניה (לעוד שבועיים). שאלותיי הם האם הבעיה האמורה יכולה להיות גם בריאותית חו"ח ולא רק אסתטית? הרופאה אמרה שאין צורך לעשות צילום. האם פיזיותרפיה אמורה לעזור למצב? האם עלי לעשות לו צילום ראש על מנת לבדוק שהבעיה היא לא בריאותית? האם אכן מצב ראשו לא יהיה בצורה נורמלית וסימטרית? אודה מאד לתשובה אני ממש מודאגת...
לאתי יש לפנות לבדיקה אצל נוירוכירוג לילדים. המשך מעקב וכל דבר אחר עפ"י התרשמותו בבדיקה. גם השאלה לגבי התפתחות תלוייה במיקום השיטוח,ובעצמתו. בברכה
שלום, תודה רבה על התשובה המהירה. האם תוכל להמליץ על רופא/ה נוירוכירורג/ית מסוים/ת או על מחלקה נוירוכירורגית מסויימת באזור המרכז? ואם לא... האם עלי לפנות לרופאת הילדים על מנת לקבל הפניה? תודה