עזרה דחופה מאד
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי לפני כשבוע אבא שלי קיבל ארוע מוחי קטן בארה"ב. מבדיקת סיטי שעשו לו שם גילו משהו בראש, לא בצד של המוח ולדבר הזה יש 3 מוקדים. ביום רביעי בלילה הוא צריך לעבוד כאן בארץ בדיקת MRI ואנחנו מאוד חרדים לו. אני מציינת שפעמיים בעבר לא הייתה לו תחושה ב2 אצבעות ביד ימין. לעזרתם אודה
למירב בקר טוב תודה על פנייתך יש לעיין בהדמיית ה-CT יש לעיין בהדמיית ה-MRI שתתבצע מחר יש לקבל ספור מחלה שלם יש לבדוק את אביך הנ"ל יאפשרו לעזור לך כפי שבקשת בברכה
ד"ר ולד - ראשית תודה על התשובה המהירה. ברשתוך אבקש לחדד נושא מסויים. אבא שלי איש בריא מאוד, הוא בן 64.לפני 4 חודשים בערך האצבעות ביד התחילו להרדם ואז הוא איבד את ההכרה, מזל שמישהו היה לידו. הפעם השניה הייתה בארה"ב בשבוע שעבר. אנחנו די מודאגים ממה שמצאו בראש ולצערנו אף אחד לא יוכל לומר לנו מה זה עד לתוצאות בדיקת ה MRI. בית החולים בארה"ב קבע בבדיקת הסיטי שזה היה ארוע מוחי ושיש משהו בראש שנמצא ב3 מוקדים. אני ממש בלחץ ומנסה לחשוב רק חיובי כל הזמן.מה איזה אופציות יש למה שמצאו בראש?