אנגיומה בראש
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אמי אשה בת 51. לפני כשנה גלו אצלה אנגיומה בראש בגודל של 11מ"מ. לדברי הנוירולוגים לא ניתן לעשות עם זה דבר. לאחרונה החלו אצלה כאבי ראש עזים וזאת לאחר שנבדקה אצל רופא עיניים ושינתה מספר במשקפיים. האם התחום המטפל הוא נוירוכירוגי או נוירולוגי? האם לפנות אל מומחה שכמותכם לבדיקת הבעיה? ושאלה אחרונה - הנוירולוג במרפאה בקש לעשות mri ולא מאשרים לה (פנינו בבקשה נוספת), האם מומלץ ct? (בעבר עשתה כבר שניים בגלל בעיות פוליפים באף) תודה רבה
שלום רב לא ברור מפנייתך ע"ס איזו הדמייה אובחנה האנגיומה. לא ברור מפנייתך האם מדובר באנגיומה ורידית או עורקית(שוני מהותי בגישה). אין ספק שמומלץ ייעוץ נוירוכירורגי לצורך השלמת אבחון,התויית טפול או מעקב -כפי שישתמע בברכה דר.א. ולד,נוירוכירוג, 0542-29-10-46.