אישונים לא שווים
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשנה וחצי היה לי דימום קטן ומקומי מקברנומה באונה פריאטלית ימנית . בימים האחרונים שמתי לב שהאישון בעין שמאל מעט גדול יותר מעין ימין ממש מעט, בעיקרון אני מרגישה טוב. MRI מלפני 4 ימים יצא ללא שינוי. אגב יש לי אנגיומה בפונס.ודזורן מולד בעיניים תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
לדנה שלום תודה על פנייתך אינני בטוח שהבינותי אלנכון מה שאלתך מכל מקום:1.אין כל קשר בין הקברנומה,הדימום ממנה בעבר,לבין אי שוויון האישונים בו הבחנת עתה. למרות הרגשתך הטובה,מקווני שתמשך,יש לשקול טפול מול מעקב בלבד אחר הקברנומה שדממה. אשר לאנגיומה בפונז-יש לראות ההדמייה כדי להתייחס. בברכה
ד"ר ולד אוריאל