ניתוח אנדוסקופי בעמוד השדרה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני סובלת מפריצת דיסק ומתעניינת בניתוח עמוד שדרה אנדוסקופי בביה"ח בילינסון ע"י ד"ר שלמה דוידוביץ'. ברצוני לדעת האם מומלץ לעבור את הניתוח אצל הד"ר דוידוביץ' (ולא בארה"ב, למשל)וכן מהם סיכויי ההצלחה והסיכונים.
שלום הדס תודה על פנייתך כאשר נשקל בצוע נתוח בטכניקה מוגדרת, עי מומחה מסויים, מומלץ לדון בסיכוניו ובסכויי הצלחתו עם המומחה עצמו,שיכול להעיד גם על נסיונו בבצוע הפרוצדורה הנדרשת. בהמשך לנ"ל ניתן באם הינך מעוניינת לקבל חוות דעת שנייה טרם החלטתך. בברכה
היי, אני מתעניינת גם בניתוח הזה אצל ד"ר שלמה דוידוביץ. רציתי לדעת אם הצלחת להשיג יותר אינפורמציה בנושא? תודה
היי בהמשך לנושא הניתוח האנדוסקופי אני מעוניינת לשמוע חוות דעת או המלצות של אנשים שעברו את הניתוח אני סובלת מפריצות דיסק בגב התחתון L4 L5 S1 וצריכה לעבור ניתוח כירורגי חוששת מהתוצאות ומזמן ההחלמה. אשמח לשמוע וקבל מידע בנושא תודה מראש.